Jump to content

Publicidad


estefanidaal

Recommended Posts

Usually I can at least guess at something using Google translate, but your question doesn’t come out to something that I really understand. You might want to post in English if you can. That’s not for me, but most forum readers can read/write English up to a point even if they aren’t native speakers and you might get a faster answer.

All I can really gather is that you seem to be asking something about Fiverr promoting your account. Fiverr advertises the entire site on social media, television and other locations. Many gigs are also listed on the search page, but that’s not guaranteed. It’s a good idea to do some of your own marketing for optimal success.

Link to comment
Share on other sites

Please stop posting the same things. You’ve been posting short items with little or no punctuation over and over and they seem to all be essentially asking Fiverr to promote you. The forum is for conversations. If you want to advertise, write a real ad in clear language and put it in My Fiverr Gigs. You can use Spanish, but at least use it well and know that fewer forum readers will understand it. Your other posts will now be deleted.

From Google translate, I don’t write in Spanish, so errors are likely:

Por favor, dejar de publicar las mismas cosas . Usted ha estado publicando escritos cortos y sin puntuacion correcta y parece que todos se preguntan por la publicidad . El foro es para las conversaciones . Si quieres anunciar, escribir un anuncio real en un lenguaje claro y lo puso en mi Fiverr conciertos . Puede usar el español , pero al menos su uso correctamente y saber que un menor número de lectores en el foro lo entenderán.

A continuación, se eliminan las demás entradas.

Link to comment
Share on other sites

Tienes que mejorar tu contenido en base a ingles, la gran mayoría de los compradores acá no son hispanos, por otro lado, tienes que mejorar de igual forma tus gigs, buscar una mejor cámara, y otros rubros que puedan colar mas ante la gente que no es latina.

y sobre tu pregunta, intenta la sección de solicitudes de clientes, allí puedes encontrar y mandar propuestas escritas, pero necesitas escribir propuestas en ingles pulido.

Y tal como dijo Fonthaunt, no hagas spam porque te pueden banear

Link to comment
Share on other sites

Hola!, mira yo te recomiendo que cambies el tipo de Gig que ofreces, hay demasiada gente que ofrece eso y que lo hace en ingles. Puedes también escribir tus Gigs en Ingles ya que por lo menos para mi, la mayoria de mis clientes son de Usa y Canada.
La verdad es que dentro del propio fiver no puedes hacer publicidad, lo que puedes hacer es compartir tus Gigs en las redes sociales o por correo, claro si la mayoría de ts seguidores son de aqui (yo tambien soy de venezuela) no creo que te ayude mucho…

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...