mirian_botelho Posted August 16, 2024 Posted August 16, 2024 Quando começo a digitar, aparecem no máximo duas letras que são apagadas na sequência. como resolver? 4
1 uk1000 Posted August 16, 2024 Posted August 16, 2024 (edited) If you write your gig description in English without entering any non standard characters (all plain text, no letters like ç or tab characters) it will probably be okay. Fiverr's gig description editor/checker doesn't seem to work well with non standard characters being typed/pasted in. Edited August 16, 2024 by uk1000 4
0 ratanml Posted August 16, 2024 Posted August 16, 2024 3 hours ago, mirian_botelho said: Quando começo a digitar, aparecem no máximo duas letras que são apagadas na sequência. como resolver? Hello 👋 @mirian_botelho I don't understand what you wrote please write in English so everyone can understand . 4
0 lasabro Posted August 17, 2024 Posted August 17, 2024 13 hours ago, mirian_botelho said: Quando começo a digitar, aparecem no máximo duas letras que são apagadas na sequência. como resolver? não estou conseguindo escrever no meu show. Seja por digitação ou copiar e colar. como resolver? English : I can't write on my show. Either by typing or copying and pasting. how to solve? Quando começo a digitar, aparecem no máximo duas letras que são apagadas na sequência. como resolver? English : When I start typing, a maximum of two letters appear and are deleted in sequence. how to solve? 4
0 yasilge Posted November 27, 2024 Posted November 27, 2024 o meu também está assim e não consigo resolver. 3
Question
mirian_botelho
Quando começo a digitar, aparecem no máximo duas letras que são apagadas na sequência. como resolver?
4 answers to this question
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now